piątek, 31 grudnia 2010

To był rok...

To był rok, dobry rok.
Z żalem dziś żegnam go.
Miejsce da nowym dniom
Stary rok, dobry rok.

Mija dla nas dniem szczęśliwym,
W którym znów jesteśmy razem.
Nieraz nam smutek niósł,
Nieraz nam radość niósł.

Pierwszej gwiazdy dziś zapytaj,
Co następny rok przyniesie.
Czekam ja, czekasz ty ...
Północ już - zegar zaczął bić.

Mija rok, dobry rok.
Z żalem dziś żegnam go.
Miejsce da nowym dniom
Stary rok, dobry rok.

Czy to na pewno był dobry rok? Nie wiem. Miał dla mnie dwie twarze. Tą dobrą i tą mniej pozytywną. Jednak więcej było tego dobrego niż złego, o którym chcę jak najmniej pamiętać. Łzy szczęścia w tym roku mieszały się ze łzami smutki, bezsilności i żalu. Początek roku to narodziny mojego Małego M. 11 cudownych miesięcy za nami. A przed nami? Tego chyba nikt nie wie. I bardzo dobrze!! Mam na najbliższy czas dużo planów i nadzieję na ich realizację. Może nie w 100%, ale tak choć w 80-90% :)

To na ten rok wszystko... Dziękuję, że mnie odwiedzacie...

Życzę Wam Dobre Duszyczki wszystkiego dobrego w Nowym Roku!! Niech Wasze marzenia doczekają się spełnienia...

2 komentarze:

  1. Życzę Ci moja droga aby posumowanie Tego Roku (2011)przeważało szlę dobrych i radosnych wspomnień.
    Pozdrawiem Bernadka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Będę tylko takie wspomnienia budować :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...